2011. november 23., szerda

Verset írtam .. :)) :( csak mert már muszáj volt ..:) hogy tetszik ?:)

Úgy éreztem hogy most már muszáj valahogy az érzéseimet kiadnom magamból mert már nem bírom úgyhogy elővettem egy lapot és egy ceruzát és elkezdtem írni egy verset RÓLA.. ♥ hogy mit is érzek iránta.. milyen a sajnos baráti kapcsolatunk és hogy látom ezt az egészet.. nagyon gyorsan megírtam kb 15 perc alatt 7 versszakot :) és persze mikor írtam kicsordult a könnyem :((  Ma leírok 3-at hol meg az utolsó négyet :))
Reménytelen szerelem 


Te csak barátként tekintesz rám,
míg én szerelemmel nézek rád.
Boldog vagy, hisz van egy társad,
de én csak sírni tudnék ha látlak.

Könnyek közt írom ezt a verset,
mert most is csak te jársz az eszemben.
Próbállak elfelejteni örökre,
de a szívem dönt Te felőled !

Volt mikor bíztam kettőnkben,
de ezt az érzést kiűzted belőlem.
Tudom, hogy neked már nem kellek,
hiszen boldog vagy .. De nem mellettem ! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése