2011. november 21., hétfő

Suli ..:/

Ma nagyon nehéz napom van . egy csomót kell tanulnom :/ így most nem írok sokat csak a lényeget :)
A suli törthető volt .. matekdogám 3 lett :/ holnap lehet írni javítót szóval nagyon gyakorlok rá mert legalább 4-est muszáj írnom :) fő a hozzállás :)) ezenkívül még irodalom + angol .. szóval van még mit tanulnom :( :S
Ma vettem egy csizmát meg egy sálat :) nagyon tetszik a csizmám :) bele szerettem na jó nem .. én másba szerettem bele _:((
 ma egyikőjükkel sem beszlétem de legalább a nagy Ő visszabökött facen ez már azért jó érzés hiszen tudom legalább hogy gondolt rám :D ♥
holnap elég későn érek haza nyíltnap lesz a suliban és nekem is ott kell maradnom szóval a holnapi napom azt hisem a rohanásról fog szólni jee :)) :S
és mint minden nap minden percben ő jár a fejemben nem tudom elfelejteni egyszerűen nem megy.. még a tanulás is  sokkal nehezebb mert folyton csak rá tudok gondolni és másra nem :S pedig ahhj muszáj lesz kivernem a fejemből ha nem akarok minden tantárgyból szarul állni ... de ha egyszer nem megy ?? !!!
és egy nagyon szép idézet mára : ‎,,Legyen az élet bármilyen mostoha, szeretni megtanít de feledni soha."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése