2011. november 27., vasárnap

El kell hogy engedjem ...:(

Már egy hete nem beszéltünk .. semmit .. egy szót se :( és ez nagyon rosszul esik .. már úgy megszokottak a mindennapi beszélgetések deee  nem... mostanában nem. Nem tudom miért talán elfelejtett ? Most komolyan ? Én abba belehalok .. nem tudom elfelejteni .. próbáltam nem megy.. miért csinálja ezt velem ????
Teljes megőrjít ... nem bírom... teljesen bele esetem.. minden percben rá gondolok.. nem tudom mi van velem ..ilyet még senki iránt nem éreztem... mégis hogy a fenébe verhetném ki a fejemből ?? :S
Elmondani nem szeretném neki ... hiszen kapcsolatban van ... és én nem szeretnék belerondítani.. inkább csendben meghúzodok... mégha annyira fáj is hogy belehalok ..:(
Miért ilyen nehéz..? Miért pont olyanba aki számomra lehetetlen .. miért ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése