2011. november 18., péntek

Ez a nap se lehetett volna ennél rosszabb.. :(

Ma nagyon rossz napom volt.. most már úgy elegem van mindenből és mindenkiből..:(
Ma suliban csak ma kaptam kettő 2-est. Pedig én mondhatni jó tanuló vagyok 4,5-ös tanuló. És nem tudom mi van velem régen soha nem voltam ilyen lusta , mint ebben az évben . Most 10-es vagyok . Már most a suliból eltelt két hónap alatt nagyon sokat rontottam .. Pedig én nem ilyen vagyok .. nem tudom miért változtam meg ennyire .. régen sokkal jobban érdekelt mindent szebbnek láttam a világot és sokkal de sokkal boldogabb voltam mint most. Mondjuk mostanában egy rakás szerencsétlenségnek érzem magam. Nincs kivel megosszam az érzéseimet és ami nekem nagyon fáj. Persze vannak barátnőim és eegy legjobb barátnőm is akinek nagyon sokat köszönhetek . Nagyon sok mindent tud rólam dee nem merek neki teljesen megnyílni.. nem tudom miért ... én is tudom minden róla de tényleg mindent .. olyanokat oszt meg velem amiket senki másnak :) és ennek nagyon örülök hogy valaki így megbízik bennem..
Nem olyan régen felfáztam vagyis arra utaló jelek voltak... iszonyatos fájdalmat éreztem a hasamban ... néha azt hittem nem bírom ki annyira szúrt.. de hála isten már elmúlt a gyógyszereknek köszönhetően :))

A szerelmi életem is egy káosz.... nyáron volt egy futó kapcsolatom amit nagyon megbántam engem még úgy sosem aláztak meg mint az az illető .. Végig hazudozott, a hátam mögött volt egy másik barátnője, letagadott a saját barátai elött.. és ez nagyon fájt. 3 éve ismertem a srácot nyáron összejöttünk .. de én 3 hét után feladtam nem bírtam...
És ami most nagyon nagyon fontos az életemben .. egy srác.. kb 4 éve ismerem akkor első látásra beleszerettem ...kb pár hónapig tartottuk a kapcsolatot de baráti szinten pedig a tudomásomra jutott hogy ő is szerelmes volt belém.. de ő se és én se mutattuk ki az érzéseinket.. 2 éve már nem beszéltünk és most csak úgy pár hónapja iismét elkezdtünk ,,újra,, beszélgetni .. nagyon meglepődtem amikor ennyi idő után rámírt facen ..:) de legbelül tomboltam .. nagyon örültem . De sajnos van már barátnője 10 hónapja járnak.. és most hogy újra láttam ( találkoztunk azóta 2szer ) , szinte minden nap beszélünk aminek áhh iszonyatosan örülök éss most újra előtörtek belőlem a régi érzések .. nincs olyan nap hogy nem gondoltam volna rá ne néztem meg volna a képét.. dee amikor találkoztunk annyira jó volt vele néha úgy éreztem ő is bárátságnál többet érez .. volt amikor olyan aranyos kedves volt hozzám .. annyira nagyon beleesetem hogy szavakba nem tudom kifejezni.. és ez mind reménytelenül ... de viszont legalább beszélgetünk még ha csak barátokként is dee nem tudom meddig fogom ezt bírni .. annyit sírtam már miatta pedig volt amikor megfogadtam ez volt az utolsó könnycsepp.. de nem ment .. csak úgy folytak a könnyek.. már ha rágondoltam .... már akkor a sírás kerülgetett ..
röviden ilyen az én kis zűrzavaros életem .. tele sok szerencsétlenséggel ..:(
mára ennyi volt holnap ismét folytatom illetve elmondom milyen napom volt :)) addig is sok puszi :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése