2011. november 19., szombat

Minden jó ha a vége jó :))

Egész jó napom volt így a nap vége fele :) vagyis annak mondható:) beszéltem azzal a sráccal akit mindennél jobban imádok a barátnőimmel és még egy sráccal is aki nagyon helyes *.* persze csak barátságból beszélgettünk...:S de azért jó volt :))
néztem az x-faktort bár annyira nagyon nem érdekel de azért megnéztem :)
és újra este van bár még nem vagyok fárodt se álmos úgyhogy gondoltam még írok pár sort :)) tényleg beteges ha már valakire szinte minden egyes percben gondolunk ? de csak rá ? és tudom jól hogy semmi értelme hiszen lehetetlen de akkor is csak ő jár a fejemben :D :(  mégis hogyan tudnám elfelejteni ? sehogy.. hiszen teljes szívemből szeretem ... és nem tudom kiszakítani őt .. teljesen beleestem *.* :)) ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése