2011. november 26., szombat

Végre egy nyugis hétvége :))

Végre vége a sulinak .. végre már ideje volt egy kis pihenő ... :) Hétvégén semmi kül nem történt sütit sütöttem anyuval :)) nagyon finom lett ..
de most leírom a vers második felét mert megígértem .:) remélem tetszett az első fele is és ez még jobban tetszeni fog :))

Mikor látlak barátnőddel kézen fogva,
nem éreztem ennél nagyobb fájdalmat azóta.
Mikor lágyan fülébe súgod hogy szeretlek,
bárcsak nekem mondanád ezt ezerszer !!♥♥♥

Hónapok óta gyötör ez a fájdalom,
de én csak annyit végettem , hogy beléd estem és sajnálom!
Nap mint nap nézem a fényképedet,
de rájöttem csak én lehetek ilyen szerencsétlen ..!

Félek eléd állni elmondani mit érzek ,
úgyis elutasítanál ezt nem kétlem.
Értsd már meg csak téged szeretlek,
soha nem feledlek , hisz te  vagy a végzetem !

Na itt van a második része .. :)) Csak az érzéseimet írtam le ami a szívemből jött.. most már nagyjából tudhatjátok mit érzek ... :( :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése