2012. július 25., szerda

Minden cselekedetünknek van maradandó nyoma !

Ma egy kissé meggyengültem..azt hiszem . Rengeteg emlék jutott eszembe , szép emlékek. :) De azok már a múlté . . . Tovább kell lépni bármi is történt régen , már csak az új lehetőségekre kell figyelni és új élményeket , személyeket megismerni. Hiszen a múlt sohasem tér vissza... soha.. :( Rájöttem hogy nagyon sok mindent máshogy csinálnék. Annyi mindent elrontottam az életben, és ha pár dolgot csak egy kicsit máshogy csináltam volna talán most boldog lennék :)  Persze ezekből a hibákból tanul az ember...
Most hogy tudom mit rontottam el akkor soha nem fogom többé elrontani, vagyis remélem :)
Belegondolok most milyen boldog lehetnék egy srác oldalán csak ha egy kicsit jobban odafigyeltem volna hogy akkor mit cselekszem.. és persze most meg siránkozom hogy nem jött össze akkor. De mindegy az élet néha keményen megleckéztet minket hogy majd a későbbiekben szembe tudjunk nézni hasonló problémákkal. Csak azt tudom mindenkinek tanácsolni hogy merjetek egy kicsit is kockáztatni , legyen bennetek egy kis merészség  az élet bármilyen terén , mert sohasem tudhatjátok hogy éppen mit szalasztotok el .
Most pár hétig nem jelentkezem mert nyaralni megyek. Azt hiszem jót fog tenni ha egy kicsit kiszellőztetem a fejem.. Xoxo DreamGirl:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése