2012. július 13., péntek

Hello Summer and Goodby Love !

Már régen írtam tudom . Végre nyár van :) Ez minden tini legnagyobb vágya hogy nyár legyen a hosszú és fárasztó suli után.. :S Ezzel én is így vagyok :) Nap süt , kinnt forróság van , a strandok nyitva vannak minden jó és szép :) kivéve egy dolgot .. azóta sem vagyok boldog :(  azóta se talált rám a nagy Ő akit igazán szeretheték :( de talán majd egyszer az én időm is eljön amikor találkozok egy olyan fantasztikus emberrel aki mindent elfelejtet velem a régi időket, szenvedéseket, :) nem vágyom másra csak erre ... hogy valaki igazán szeressen ... Szeretetre !!
Családon belül se alakulnak jól a dolgok .. anyával nem jövök ki jól sokszor.. tudom kamaszkor ezt hozza. De ez más.. néha már úgy érzem nem is szeretne .. és persze mindig  mindenért én vagyok a hibás... :( de már kezdek hozzá szokni :(  Mivel anyuval ilyen a kapcsolatunk semmit se tudok vele megbeszélni .. és ez  olyan nehéz saját magammal megbírkozni vele.. :( de ez van nem lehet tökéletes életem ... de nem is kérem hogy az legyen ..
 hamarosan újra írok addig ... legyen jó nyaratok !! :) Xoxo : DreamGirl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése