2012. július 17., kedd

Ilyen csak a mesékben van...

Mostanában már nem is tudom mit higyjek .. mintha egy mesében élnék ! Nem olyan régen írtam hogy akivel álmodtam másnap rámírt és találkoztunk. Tegnap viszont megint álmodtam.. most egy másik sráccal aki egyszer összetörte a szívem. Azt álmodtam hogy a Balatonnál voltunk találkoztunk, nagyon jól elvoltunk , sokat nevettünk :) bárcsak ez az álom örökké tartott volna :( persze a valóságban semmi sem így történt.
Felébredtem és rájöttem hogy ez csak egy újabb álom róla ..
Délután bementem a városba és kit látok ?? hát Őt . Már vagy több hónapja nem láttam nem is beszéltem vele.. sőt azelött nem is álmodtam róla csak aznap. És erre pont vele találkozom.. Elmentem mellette de vagy nem ismert fel vagy pedig nem akart felismerni.. mert köszönni nem köszönt.:(
Ez már a második alkalom hogy valakivel álmodok másnap meg találkozom vele .. :O már kissé ijesztő :S :)
Ki lesz a következő ? :D
bárcsak minden úgy lenne mint az álmainkban :) kigondolta volna hogy egyszer majd a blog címe tényleg fontossá válik :)
nem sokára újra írok addig is legyetek jók .. DreamGirl :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése