2012. július 15., vasárnap

Egy régi bejegyzés ami mlég nem került napvilágra .. :O :)

Az elmúlt napok elég változatosan teltek :S :) Ugye gondolom még emlékeztek arra a srácra akit az előző bejegyzésemben említettem. Mintne mondjak elég érdekes dolgok történtek... Minden szép és jó .. gondoltam én végre találtam egy olyan sráct aki nem akar átvágni, aki nem hazudozik , őszinte, kedves, és persze helyes is :P Egyik nap amikor a buszon voltam a buszmegállóban láttam őt egy másik lánnyal csókolózni.. először nem akartam elhinni hogy ő hiszen még akkor nem láttam élőben és reménykedtem hogy nem ő.. de a végén összeállt a kép ... ma már tudom hogy ő volt :( mivel találkoztam vele.. a randi nagyon jó volt persze én nem szóltam egy szót sem arról amit láttam.. de ő volt tudom ugyanaz a cipő ugyanott lakik és még sulija is ott van :(
nem tudom.. úgy hittem minden oké lesz de nem tudom persze azóta már eltelt egy hét és nem láttam többet azzal a lánnyal szóval csak a legjobbakat szeretném :)
és emlékeztek még arra a srácra akibe iszonyatosan szerelmes voltam az elmúlt időben ? gondolom igen.. persze az érzések még mindig bennem vannak csak már nem olyan erősek..egyiknap rámírt beszéltünk de a vége az lett hogy összevesztünk :( az én hibámból .. nagyon rossz napom volt tényleg és rajta vezettem le sajnos úgy látszik :( ha már a szerelmet nem kaphattam meg tőle legalább a barátságát ne veszítsen el .. istenem .. az szörnyű lenne :(  :S
na röviden ennyi történt velem az elmúlt napokban :)  érzelmek.. csalódások.. érzelem hullámok.. veszekedések.. minden volt :( :D na majd jelentkezek csók puszi dreamgirl :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése