2012. március 31., szombat

Mert a végén úgy is mindig én szenvedek ..:/

Már vissza se ír :( 5 napja... nem értem miért én nem tettem ellene semmi rosszat :( néha úgy érzem túl kedves vagyok másokkal, túl gyorsan megbocsájtok  amikor meg sem érdemlik :S de nem tehetek róla... :( túl jó szívű vagyok .. még ha megis bántanak ... de ha valakit szeretek arra nem tudok haragudni .. nem megy :(  nem tudok .. :/ de mégis mit tettem hogy még csak vissza se ír ? inkább még mindig nekem kellene rá haragudnom ... :/ és általálban mindig ez van mindig én szívok :( eddig bármilyen pasit megismertem én szenvedtem a végén.. :S és nekem ebből már elegem van nem akarok többet szenvedni.. elegem van ebből és teljesen kivagyok.. utálom hogy mindig nap azon jár az eszem hogy miért tette ezt és miért nem ír vissza... :S amikor tudom hogy már úgysem fog és igazából már nem is érdeklem őt :( én hülye meg egész nap várom hogy hátha vissza ír :( minden órában megnézem talán ... esetleg lehet hogy írt.. nézem... nincsúj üzenet :( és én ebbe kezdek már lassan belelőrülni a mindennapos szomorkodás , sírás nekem ez nem tovább..:/
bárcsak ne léteznének pasik mennyivel könnyebb lenne minden ?! vagy akkor legalább legyen egy olyan valaki aki szeret , megbecsül, nem hagy magamra, vigyázrám és persze mindennél jobban szeret :) bárcsak találnék valakit akiben megvannak ezek a dolgok :) olyan szép lenne minden :) olyan boldog lennék .. nem úgy mint most.. most csak szomorúságból áll az életem :( semmi jó nincs benne.. :/ bárcsak valaki megváltoztatná :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése