2012. április 6., péntek

Boldogságos szülinapot magamnak :) ♥♥

Végreeee eljöttt ez a nap is :))  16 éves lettem :D boldog vagyok , attól függetlenül hogy milyen érzéseim voltak eddig.. és mennyi csalódás ért már : ( :) de felálltam .. sikerült nem szabad tovább sírnom senki után ,,, nem érdemli meg senki hogy több hónapon keresztül sírjak után :/
most egy nagyon kedves, helyes, aranyos sráccal beszélgetek eddig nagyon szimpatikus.. remélem ő más lesz mint a többi srác mint akit eddig megismertem :/ nagyon remélem :) akár lehetne ez is egy szülinapi ajándék és olyan pasi aki végre szívből tud szeretni :)
És most itt a húsvét is szóval mindenkinek boldog nyuszit kívánok és persze sok locsolót a lányoknak :) ! Bár megmondom őszintén én senkit sem szoktam beengedni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése