2012. március 8., csütörtök

Életem egyik legrosszabb hete.. ennél rosszabbat el se tudnék képzelni ... :( Emlékeztek arra a srácra akit az előző bejegyzésemben említettem.. minden nap beszélek vele.. találkoztunk is :) minden a legjobban alakult.:D már majdnem mondhatom hogy beleszerettem. :) iszonyatosan jó volt a randi jobbat el se tudtam volna képzelni :P de egyik nap a szívem tört össze .. amikor a buszon ültem láttam egy másik lánnyal csókoloztni.. és ő volt mert rám nézett és fel is ismert.. annyira megbántott annyira rosszul esett.. :(( miért miért ??folyton én szívok mindig én szenveden napokon át... és most megint nem volt elég az a 3 év ? az eddig életem egy nagy semmi utálom !! elegem van az összes pasiból ..!
de már elhittem hogy talán komolyabb is lehetne közöttünk :) valami valami különleges hiszen annyira aranyos, kedves, helyes, és nagyon édes volt velem :) és az a randi tökéletes volt :) de nem tudom elfelejteni amit láttam ..úgylátszik én csak egy pótlék vagyok a számára sajnos :( de én nem leszek senki pótlékja az biztos :( !
majd jelentkezem csók puszi dumacicus :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése