2012. január 29., vasárnap

érzelem vasút.. :S

nem is értem mi ez a sok hangulatváltozás.. ugye az előző bejegyzésemben arról írtam hogy milyen jó az az érzés amikor valakit nem szerelemből de nem is barátságból szeretünk. :)
és kb 3 napja  az a személy iránt már kezdek máshogy érezni :S pedig nem tett semmi rosszat / nem írt semmi rosszat mert ugye csak neten tartjuk a kapcsolatot.. de nem tudom miért érzek így :S nem szoktam ilyen gyorsan megváltoztatni az érzéseimet.. most úgy érzem mintha ha csak egy szimpla haver féleség lenne semmi több :S :S
mondjuk lehet hogy csak azért mert nem akarok teljesen belehabarodni inkább el akarom lökni magamtól ?  :S :)
nem tudom :S de én nem szeretném megbántani ! egyáltalán nem mert.. mert szeretem de nem úgy vagyis nem tudom :S olyan zavaros most minden !  

tegnap megint eszembe jutott Ő. ( tudjátok aki számomra elérhetetlen :( ) és annyira hiányoznak a beszélgetések már olyan régen nem beszéltünk kb 1 hónapja nem tudom miért én nem tettem semmi rosszatt ellene :S vagy csak inkább el akar felejten i ? :O én azt nem bírnám ki :S nem mintha így könnnyebb lenne hogy minden nap azt kell látnom / olvasnom hogy milyen boldog a barátnőjével :S
a következő bejegyzésig is ölelek mindenkit.. csók puszi : dumacica :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése